Gasen i botten

Datum: 2012-02-02 | Tid: 23:19:52

iPhone 4 + Instagram
jwestmans @ instagram
Dagarna flyger iväg, håller ett så högt tempo att jag knappt själv hinner med. Stiger upp alldeles för tidigt, går och lägger mig alldeles för sent. Och däremellan är det bara att tuta och köra. Nationella proven kickar igång nu till veckan, så det är mycket skola och lite tid över till annat för tillfället. -30°C ute är det också, tror jag smäller av. Vill bortbortbort. Förlåt för att jag tjatar och skriver dåliga inlägg. Puss.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: alltså estet blir vad man gör det till. Stämningen på skolan kan väl vara lite slappare än till exempel natur, det är inte så att någon börjar gråta för att den får VG+ iställer för MVG direkt. Men man kan ju välja att bara sitta av lektionerna eller att faktiskt plugga, för mycket plugg - det har vi. Speciellt jag som valt till 300p mer kurser än vad man får ha, till exempel naturkunskap och spanska som är väldigt mycket plugg. Så gör man rätt val så blir estet bra. Dock så är lärarna, speciellt musiklärarna rätt kassa på att planera osv. Det är väldigt dålig koll på skolan, ingen får veta att läraren är sjuk förrän man kommer till klassrummet osv... Men annars tycker jag att estet är bra, jag gick ut 9:an med många mvgn och fick även nsätan bara mvg:n i ettan, men det är inte så att jag kan slappa och tro att jag får högsta betyg, man måste kämpa även här :)

2012-02-03 | 10:42:43
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: ALIZIA

fin blogg :3



Lust att göra ett bloglovin-byte ? :)

2012-02-09 | 08:51:17
URL: http://kiinderkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0