Fragments

Datum: 2012-02-08 | Tid: 22:40:16


Känner att jag har drabbats av lite skrivkramp. Bådar ju inte gott att jag inte kan klämma fram ett vettigt ettusensjuhundrasjuttonde inlägg här i bloggen när jag har ett helt nationellt prov framför mig imorgon. Hm. Får klura på hur jag ska lösa den saken.
Hur som haver, tänkte mest uppdatera och berätta att jag lever. Huvudvärken har i princip släppt nu, förmodligen tack vare det fina kvällssällskapet. Så imorgon beger jag mig till skolan och arbetar in det jag missat under den gångna veckan. Och så ska jag försöka att inte klaga alltför mycket över de 30 minusgraderna utan vara glad - just  för att jag är glad. Insåg just det. Fan vad glad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0