Helgen

Datum: 2011-09-11 | Tid: 23:05:38

Tänkte dra lite kort om helgen eftersom jag inte har uppdaterat någonting...!
På lördagen hade jag förmiddagsträning, och efter den mötte jag upp Annastina. Vi gled runt på stan, flörtade med gubben på Pressbyrån så att vi fick köpa vårt coola fika billigt som attan, och sedan satte vi ihop en skön spellista till min fest.
På kvällen var det tänkt att jag skulle in på Kulturnatten i stan, men jag hade en himla otrevlig nackspärr... Hängde istället med Sara och Malin, och sedan sov jag även över hos Sara. Det var en sjukt nice kväll.
Vi vaknade kring halv ett idag (första sovmorgonen på flera veckor, woopwoop), då gjorde vi varma mackor och kikade på film. Drog hem vid fyra, städade rummet och pluggade glosor. Har även hunnit med en lång cykeltur och att kära ner mig totalt i Sugarplum Fairy ♥ Finfin helg.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Har du instagram? Vad heter du där isf?:)

2011-10-02 | 17:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0