5 saker

Datum: 2011-09-05 | Tid: 11:52:00

Jag är en kraftig musikmissbrukare och kommer förmodligen aldrig ta mig ur mitt beroende. Inte för att jag vill, musik är helt enkelt bäst. Så tack kära musik, för att du finns där när ingen annan gör det.
Jag är sjukt emot fördomar, speciellt gällande rasism och sexuell läggning.
Jag brukar svära mycket. "Svordomar är bevis på bristande kunskap och bildning" eller hur man nu säger, jag vet... Men jag svär ändå, kan inte riktigt hjälpa det.
Jag har svårt att öppna mig för människor, allt som oftast tycker jag att det är väldigt jobbigt. Att diskutera mina egna känslor och tankar, komplex och problem kan jag bara göra med väldigt få, ibland inte över huvudtaget. Jag kan vara väldigt öppen och frispråkig, men bara till ett visst plan.
Jag har smått ångest inför gymnasievalet för jag vet verkligen inte vad jag vill bli när jag blir äldre... Ingen aning alls. Saken blir inte heller bättre av att man numera får frågan om gymnasieval dagligen. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0