Umeåtrippen

Datum: 2011-10-12 | Tid: 20:25:44

Kul att det enda jag fotade under det senaste dygnet var ätbara saker. Även lite kul att jag släpade med mig kamera och objektiv utan att idas ta upp dem ur kameraväskan en enda gång... Fast kuligast var nog ändå själva resan.
Fick kika på dokumentären igen, och sedan besvarade jag, Linnea och Ingela (producenten) publikens frågor. Detta livesändes, och vi fick även internetfrågor att besvara. Sedan satte vi oss ner med en grupp tjejer som kollat på filmen och pratade med dem, berättade lite erfarenheter o.s.v. Det var kul!
Nyare läsare som kanske inte riktigt greppar vad detta handlar om kan läsa detta inlägg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, jag var med min klass och kollade på filmen.

Jag tyckte att den var jätte bra!

Det var jag och 2 andra tjejer som frågade vad din blogg hette^^

Nu så följer jag och min kompis din blogg. Vi tycker att den är jätte bra!

2011-10-13 | 18:07:49
Postat av: essay writer

Oh, I love cakes! They are so delicious!

Postat av: ..

"har nån av er planer att söka till idol?" :P

2011-10-16 | 19:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0