Pissed off

Datum: 2011-10-10 | Tid: 21:25:47

Blev ingen Umeå-resa ikväll. Efter två timmars väntande fick jag veta att det blivit förflyttat. Ska inte ljuga, det var irriterande. Ställde in en fotografering med ett företag i tron om att jag skulle till Umeå, men istället satt jag hemma och väntande på en resa som inte blev av. I och med att det blev framskjutet måste jag nu dessutom ställa in sjukgymnast-tiden jag väntat på i två veckor eftersom det krockar, samt göra en ny ledighetsansökan. Så ja, smått irriterad är jag. Men - nu ska jag äta bullens pilsnerkorv. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: linnéa

hrm, varför blev det förflyttat? :(

2011-10-10 | 22:21:10
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Galet less man skulle vara! Gaaash

2011-10-11 | 21:12:59
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0