I wanna rock

Datum: 2011-10-04 | Tid: 16:20:55

Idag när jag städade igenom mina skåp hittade jag en gammal dubbel-CD med alla mina gamla favoritlåtar! Dvs riktig skön rock med artister såsom Alice Cooper, Van Halen, Whitesnake, Judas Priest, ZZ Top och alla andra klassiker. Åååh, känn min lycka! Dessa artister började jag lyssna på redan i andra klass och har mer eller mindre växt upp med dem. Nu är de alla nerladdade på iPhonen, awesome.
Nej nu är det dags att rulla upp mot hallen för att träna de små, sedan ska jag kika när mitt eget lag tränar. Kanoners.

Kommentarer
Postat av: ellen frejd

sv: det lutar starkt åt ett köp av nikkor 50mm F1,8G! :)

2011-10-04 | 20:19:23
URL: http://purpleorchid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0