Full rulle

Datum: 2011-10-09 | Tid: 22:45:17

Haha, vet inte riktigt vad som hänt. Jag som aldrig brukar fota mig själv, och nu känns det som att hela bloggen är prydd av självporträtt... Antar att det händer när man inte har tid att gå ut och fota.
Jisses vilken hektisk - men kul - helg! På fredagen hade jag ju som sagt en fotografering och var på premiärmatchen för LF. Lördagen spenderade jag ruschande på staden tillsammans med Malin för att hitta en present till Sara, och på kvällen var det fest. Idag, söndag, var jag först och kikade på match och sedan rullade jag mot Piteå för att fira morfar som fyller år.
Och ikväll har jag bara hunnit packa. Imorgon är det skola och sedan drar jag och Linnea mot Umeå. Blir borta tills tisdagkväll, då berättar jag närmare vad vi har gjort där! :)

Kommentarer
Postat av: Lilly

Du är superfin ! Hur gör du för att hålla finnarna borta ? DU HAR JU ALDRIG NÅGRA ? ;D <3

2011-10-10 | 18:10:50
URL: http://lillysplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0