You found me

Datum: 2011-11-04 | Tid: 10:56:27

Hej. Jag har kommit fram till att jag typ gillar lov. Att de typ är det bästa som finns.
Ligga och dra sig i flera timmar, äta Ben&Jerry till frukost och glida omkring i pappas stora T-shirts hela dagarna. Kolla på gamla klassiker såsom Fame, Dirty Dancing och Greace om och om igen. Hänga med kompisar till långt in på natten och skriva upp alla galna idéer man bara kan komma på som man bara MÅSTE göra. Asgarva, kanske gråta en skvätt, lyssna på ohälsosamt mycket musik. Må bra.
Jag har mycket goin'on i mitt liv just nu. Saker som jag inte delar med mig till någon. Vissa saker är tunga, men så plötsligt kommer något och lyser upp tillvaron. Om än bara för ett litet tag så är man sådär genuint glad, som att inget kan slå ner än. Om än bara för ett litet tag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt bra skrivet.

2011-11-04 | 11:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0