Fanny Lundberg

Datum: 2011-11-13 | Tid: 17:37:36

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1,8
Två första bilderna i serien på Fanny. Visst måste man älska hennes stil? Jag tycker själv den är inspirerande trots att jag själv inte brukar gå klädd så. Tuff brud helt enkelt, som gör sig jäkligt bra på bild.
Nu måste jag sätta igång med min långa To-do list. Den innefattar bland annat SO- och franskaplugg, bildredigering, rensning av dator och hårddiskar, bränna CD-skivor och eventuellt hinna en sväng till gymmet. Bäst att jag sätter igång alltså!

Kommentarer
Postat av: josefine

Jättefina bilder och ja, hennes stil ser riktigt snygg ut tycker jag! :)

2011-11-13 | 19:56:44
URL: http://byjosefine.devote.se
Postat av: ANNAASTRID.webblogg.se

SVAR: tack! :D vad coolt, har aldrig tänkt att nån skulle kunna se mig som en inspirationskälla! :')

2011-11-13 | 20:42:27
URL: http://annaastrid.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0