Fanny # 2

Datum: 2011-11-16 | Tid: 15:59:04

Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1,8
Skoldagen var chill med endast två lektioner. Drog sedan in till stan och lunchade med Malin och Malin, och efter det vidare på en form av utställning som bland annat handlade om mobbing och att man sällan agerar. Jag blev väldigt illa berörd av den, det var provocerande ämnen och vissa saker verkade så ofattbara att de faktiskt skett - och fortfarande sker. En tankeställare så att säga.
Men nu ska jag lätta upp mitt något dystra humör med att peppa Breaking Dawn, ikväll ska jag gå på premiären med två fina kompisar ♥

Kommentarer
Postat av: tilde

EN TANKESTÄLLARE

2011-11-16 | 21:33:37
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0