Det löser sig

Datum: 2011-11-16 | Tid: 22:10:32

Filmen var aaaapbra. Då vet ni det. Sedan jag kom hem från bion har jag dock inte presterad särskilt mycket. Orkade verkligen inte med läxböckerna, gymnasieklurande eller andra viktigheter som jag egentligen borde ta tag i. Istället har jag legat på mitt golv, lyssnat på Deep Purple, ätit bullar och varit lite sentimental över saker och ting. Allt känns medel just nu. Men som Jason Diakité säger (kan inte tro att jag citerar självaste Timbuktu), det löser sig. Ikväll litar jag på honom.

Kommentarer
Postat av: linnea

koftan från bloppisen:

ni är två som är intresserade, så ni får helt enkelt buda och den som budar högst så den andra lägger sig får köpa koftan för den summan (lät som värsta boxningsfighten, haha) JAG lägger nu budet 75 kronor så nu är det fritt fram att buda. Det gör ni genom att skriva ert bud i inlägget plagget är publicerat i. På det sättet kan ni båda se hur mycket den andra budar. Ni måste buda med 10 kronor i taget, annars kommer det här aldrig ta slut...

Viktigt att ni skriver "Jag lägger mig" eller något liknande om ni gör gör det.



Det här blir spännande, haha! Ha det bra :D

2011-11-17 | 20:02:07
URL: http://misslinnealoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0