1:a maj 2011

Datum: 2011-05-01 | Tid: 21:39:51

Canon EOS 1000D @ Sigma 70-300mm DG Macro
Internet har tjorvat under dagen och inte tillåtit mig att blogga... Men nu funkar det som tur är! :)
Större delen av dagen har jag sysslat med reklamen(en läsare bad mig förövrigt att skriva ett inlägg om hur det funkar att dela ut reklam, påminn mig så ska jag göra det!!) sedan begravde jag mig i mina läxböcker i ett par timmar... Sovmorgon och slutar tidigt imorgon, perfekt för då hinner jag in till stan och köpa en present till kära systeryster som fyller 11 bast!
Nej nu ska jag slänga mig på soffan med ett paket glass... Låter som en bra avslutning på kvällen i mina öron.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojojoj vilken gullig rackare! Och fina bilder :D

2011-05-03 | 20:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0