Videoinlägg om tandoperation

Datum: 2011-03-10 | Tid: 20:35:01

Jag har fått en del frågor ang. min tandställning och operationen, så jag summerar det samt berättar lite grann om operationen i ett videoinlägg! Visar även hur det ser ut i munnen såhär efteråt och det ser verkligen inte roligt ut så vet du med dig att du är "överkänslig" för sånt där behöver du inte titta när jag säger att jag ska visa hur det ser ut... :)
Överlever kvällen tack vare de smärtstillande medicinerna jag fick när jag bröt armen, inga mesiga saker där inte! ;)
Ljudet laggar tyvärr lite, hoppas det funkar att kolla ändå!

Kommentarer
Postat av: Isabella

jäklar vad mycket jobbigt du har fått stå ut med :O tycker synd om dig men du verkar vara en stark tjej! såret såg äckligt ut håller jag med om, men det blir säkert bättre :) Kram

2011-03-11 | 14:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0