Chinese food

Datum: 2011-03-21 | Tid: 16:45:12

Just nu sitter jag och äter detta. Precis som till middag igår... Och lunch idag... Hehe, gillar kinamat.
Anlände hem från kära Stockholm igår eftermiddag men var riktigt trött så jag ides inte ens fälla upp datorlocket. Men efter en rejäl sovmorgon idag är jag fit for fight! Förövrigt åkte vi ut ur SM, förlorade den avgörande matchen med 3 pinnar. Surt som sjutton.
Hur som helst, slutade tidigt idag så jag fotade Sara lite spontant efter skolan! Har inte hunnit kolla igenom bilderna noggrant men de verkade rätt bra, ska redigera lite efter kvällens match så dyker de upp på bloggen imorgon!

Kommentarer
Postat av: Adina

Du är så duktig på att få in fotograferingar! Ser fram emot några nya mästerverk!

2011-03-21 | 20:08:23
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0