15 Mars 2011

Datum: 2011-03-15 | Tid: 20:56:35

Canon EOS 1000D @ Canon EF 50mm + fjärrutlösare
Hej hopp. Här är det fullt upp as usual med långa skoldagar och kvällarna fyllda med basketlir. Det är trevligt, men tyvärr blir ju bloggen lite skjuten åt sidan. Får ta den tid som blir över att blogga, dock blir inte alltid inläggen jättebäst då... Funderar på att ha en liten omröstning på bloggen där ni får tycka till vad ni tycker ska finnas mer/mindre av i min blogg. Då kanske jag får lite tips och inspiration också vilket skulle sitta fint! :)
Annars då? Är nyss hemkommen från en skön basketträning och nu sitter jag och lyssnar på fina James, typ den enda artist jag inte tröttnar på... Och om 4 minuter är det House, hihi. Har laddat upp med mormors bullar så det verkar bli en bra tisdagskväll! Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Malin Forsberg

Himla fin du är

2011-03-16 | 17:30:46
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: Michaela Fagerudd - Finlandssvensk Fotograf

snyggt :)

2011-03-23 | 09:20:47
URL: http://michaelaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0