Mot kvantum

Datum: 2011-07-03 | Tid: 13:20:26

Skam den som ger sig... Haha! Efter att suttit och dampat på facebookchatten i X antal minuter svarade lilla Julia äntligen, och rullar strax hit på sin cykel. Jag ska te Kvantum och handla mat, och Julia blir ett utmärkt sällskap. Känner mig ganska konstig och sjukt random just nu, har sovit på tok för länge och är väldigt rastlös i detta fina väder... Jag måste uuuut!
Uppdaterar senare med lite bilder från Piteå, det var förövrigt sjukt kul! Simma lugnt hörni.
Svarar och publicerar kommentarer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, jag gör precis samma sak med min pojkvän! Skam den som ger sig ;)

2011-07-03 | 14:32:54
URL: http://headoverheals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0