5 saker

Datum: 2011-07-04 | Tid: 21:36:50

Jag har ett 2 cm långt ärr på min högra kind. Det syns inte så värst bra längre, har haft det sedan jag var tre år gammal tror jag, men det finns där iallafall. Fick det av en katt som klöste mig, en katt mina kusiner sedan köpte...
Jag använder otroligt sällan smink, speciellt nu i sommartider. Det är bara omständigt, tar tid, är jobbigt att tvätta bort... Har inga större problem med min hy heller så jag känner inget behov av att sminka mig. Därför kan jag tycka att det både är skrattretande och lite sorgligt med de människor som inte kan gå utanför dörren utan smink...
Jag kollar bäst före-datumen på i stort sett allt jag äter/dricker. Ibland är det helt omedvetet, jag gör det i bara farten. Inte kul att äta gamla grejer ju...
•  Jag spöar min pappa i prickskytte med luftgevär. Oj, glömde jag nämna att han har jaktlicens...?
Jag har gått i pingis! Inte så värst länge dock, det var knappast min grej... Haha. Kickar iallafall ass på idrottslektionerna ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Måste säga att jag till 100% gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-11 | 03:53:29
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Anonym

det är jättekul att läsa sånt här så du vet, fortsätt gärna göra sånt :D kan du inte visa en bild på ditt ärr lite närmare? :)

2011-07-18 | 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0