Redigeringskväll

Datum: 2011-01-06 | Tid: 21:17:21

Canon EOS 1000D @ Kitobjektiv 18-55mm
Ikväll hade jag tänkt få en del redigeringsjobb gjort, lite till Sveciatravels, lite vampyrbilder, lite bröllopsfilm och lite övrigt som ligger och väntar på redigering. Måste även kolla mailen och rensa ur datorn som är löjligt seg för tillfället. Låter kanske inte så värst trevligt men är trots allt det om man tänder ljus och sällskapar med Spotify och jycken som sover på mina fötter. Ni får ha en trevlig kväll!
Förresten! Någon som har tips på ett "screen-filmar" program? Alltså ett program som filmar det man gör på datorskärmen. Lyckades ju ladda hem någon skit-demo... Hade varit kul att göra lite före-och-efter-videos så snälla, kommentera om ni känner till något bra! :)

Kommentarer
Postat av: Adina

SV: Om du kollar på mitt inlägg Trills, där har jag smält ihop tre bilder. Layer Mask (Lagermask?). Finns på samma rad som att länka ihop olika lager, nytt lager, bilda mapp och lagermask på "lager fönstret" vars du ser alla lagrerna du gjorde.



Jag tror du visade hur du gör när du redigerar dina bilder. Du la på extra kontrast på ögonen osv och använde lagermask till det.



Förstår du vad jag menar?

2011-01-06 | 21:28:50
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: klara

Oj så fin bild! Gillar din blogg jätte mycket, vill att du ska uppdatera hela tiden typ.... Haha :$

2011-01-11 | 16:39:15
URL: http://http;//klarahe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0