Jag behöver inspiration!

Datum: 2011-01-19 | Tid: 17:10:53

Kom hem från skolan för drygt 2 timmar sedan, har på den tiden gått ut med hunden, kollat på Gossip Girl och pluggat lite grann. Ska plugga lite till nu, sedan ta en powernap och käka middag innan jag beger mig till Plannja (förlåt, LF som det nu heter) och för att kika på basket. Sedan spelar jag själv match, så det blir en sen och basketfylld kväll ikväll.
Som ni märker så är uppdateringen inte så jättevärst bra men jag har (som alltid) väldigt mycket basketträningar+läxor+att jag vill hinna leva lite också... Är väldigt trött på kvällarna och då ids jag inte blogga utan lägger mig hellre i sängen och kollar på några avsnitt av Gossip Girl... Hehe. Men om ni ger mig lite inspiration kanske jag får mer blogglust? Lämna hemskt gärna en kommentar med bra tips och idéer på vad du vill läsa om i min blogg - du har chansen att påverka!
Serien som jag precis börjat titta på och är helt fast i... För en knapp vecka sedan kunde jag med handen på hjärtat säga att jag inte sett ett enda helt avsnitt av Gossip girl, 6 dagar senare har jag sett 14 avsnitt... Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför gör du inte en sån där 30 dagars-lista? många bloggare gör såna och de är ju kul att läsa :)

2011-01-19 | 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0