Dag 5 – Mina drömmar

Datum: 2011-01-30 | Tid: 15:55:22

Antar att denna punkt syftar på framtidsvisioner. Okej, håll i er...
Jag känner att jag vill göra väldigt mycket med mitt liv, ibland blir jag nästan rädd över hur jag ska lyckas hinna med allt. Jag vill se, resa, leva och lära. Lära känna människor, se världen, jobba med det som gör mig lycklig och skaffa familj - det är bara några saker.
Jag är en väldigt ombytlig person som definitivt inte kommer syssla med samma sak livet ut. Jag vill testa många olika saker, och om man får drömma (vilket man får) så vill jag testa jobba som fotograf, pilot, läkare, bartender, reseledare, "filmare" och psykolog. Kan inte komma på något mer just nu, men jag kan lova att det finns mer! Så vi får se vart allt bär iväg! Jag ser iallafall ljust på min framtid och är säker på att jag kommer följa mitt hjärta.

Jag kommer bergis bo utomlands, åtminstone ett tag och New York (eller någonstans i övriga USA) är verkligen en dröm.

Kommentarer
Postat av: tilde

hahaha just det, piloten ;)

2011-01-30 | 17:23:05
URL: http://unicornia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0