Closeup of vampire

Datum: 2011-01-07 | Tid: 14:07:33


Model: Annastina TörnlundPhoto: Me | Styling & Makeup: Malin Gustavsson
Canon EOS 1000D @ Canon EF 50mm f,1.8
Idag tog jag en riktig sovmorgon, vaknade inte förrän efter 12. Är det bara jag som inte gillar att sova så länge? Jag vet inte, det känns bara som att jag slösat bort en hel dag och att jag måste stressa för att hinna med allting sen... Haha, knäppt!
Skulle egentligen ha farit och fixat mina slalomgrejer idag men vi konstaterade att jag inte skulle hinna hem till träningen som börjar klockan 16.00. Så vi stannar hemma istället :) Har försökt fixa ett "filmnings-program" så att jag kan göra redigeringsvideos till er (många var intresserade av en ögon-guide) men utan större framgång. Så jag ber er - om ni känner till något bra program, kommentera vad det heter! Hade varit grymt!

Kommentarer
Postat av: lisa

sv: härligt, det är bra med mig också:)

2011-01-07 | 14:54:11
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Ja de är klart men jag tycker du är jätte duktig!!!



Jaha, ja de kanske är mycket möjligt. Nått måste jag ha gjort i alla fall xD Man kan inte ändra de eller?

2011-01-07 | 15:23:33
URL: http://malinholmbergs.blogg.se/
Postat av: Adina

Frågade missebonie.blogg.se. Hon använder sig av camstudio men säger att det blir dålig kvalité. Men jag tycker det är bättre än ingenting dock!

2011-01-07 | 18:32:46
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: NORIS

ÅH FY FAN VAD BRA DU ÄR PÅ ATT FOTA , du är så otroligt duktig förstår du! var bara tvungen att säga det heheheh :D

2011-01-08 | 11:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0