Sportlov

Datum: 2011-02-09 | Tid: 17:03:18

Just nu längtar jag ihjäl mig till sportlovet... Inte nog med att vi blir lediga, då beger sig jag och min familj, farmor samt pappas bror och hans familj till Kanarieöarna! Min kära farmor vann resecheckar på 55000 kronor, (!!) så hon bjuder med sig släkten på en Spanien-resa! Det ska bli så härligt att få fara iväg till värmen en vecka, och slippa denna värld som bara består av snö...
Som tur är har vi så snälla släktingar som är hemma i vårat hus under tiden och tar hand om både hunden och katten, så att de mår bra under tiden! :)
Bild på takterassen från hotellet vi ska bo på. Känns sjukt att det bara är drygt 2 veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: j♥

Gud va lyx!

2011-02-09 | 19:21:16
URL: http://jjjjjjuuuuullllliiiiiaaaaa.blogg.se/
Postat av: Malin Forsberg

Ååååh, fuskit snurbelko!

2011-02-09 | 21:47:13
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0