Bort på middag

Datum: 2011-02-12 | Tid: 16:44:31

Nyduschad och nyfixad med en ny kofta! :D
Kom hem från stan för ungefär en timme sedan och nu har jag tagit en snabbdusch och fixat mig. Ikväll är min familj bortbjudna på middag hos familjen som vi åkte med tillsammans till Spanien. Det ska bli trevligt, men vi lär inte bli borta jättelänge för lillsyrran har en cup tidigt imorgonbitti.
På bilden ser ni lite av min nya kofta som jag förövrigt köpte idag. Köpte faktiskt bara den, förutom present till mami, och den var på rea så jag är riktigt nöjd! Visar bättre bild imorgon, då ska jag även visa före-och-efter-bilder på mitt hår efter att jag slingat det. (syns kanske lite grann på bilden)
Hörs imorgon alltså, ha en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0