Blonda slingor före-efter

Datum: 2011-02-13 | Tid: 22:04:11


Som ni ser så är skillnaden stor och jag är rent ut sagt skitnöjd över resultatet! Jag gillar att det ser så pass äkta ut (vilket är svårt att få till vid blonderingar/slingor) och att man faktiskt ser skillnad! Jag var ju inte ute efter att bli superblond och att det skulle synas att jag slingat håret, bara ljusa upp det och göra det fräschare! :)
Bilderna är ju usla så de ger inte någon av färgerna större rättvisa, men jag tror ändå att ni ser skillnaden.
Vad tycker ni? :)
Felicia slingade alltså mitt hår, vi använde oss av hätta och en slingblond färg. Kommer ej ihåg märket tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Malin Forsberg

Superfint! :D

2011-02-13 | 23:36:09
URL: http://maaaliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin Samrell - Ponnyryttare på elitnivå

snyggt!

2011-02-14 | 11:31:20
URL: http://elinsamrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0