Äntligen helg!

Datum: 2011-02-11 | Tid: 19:05:17

Canon EOS 1000D @ Canon EF 50mm
1/250s   f.1,8   ISO 100
Äntligen helg! Denna vecka har varit ganska hektisk, i och med att jag låg nedbäddad i flunsan förra veckan hade jag en hel del att ta igen i skolarbete... Har iallafall gjort bort 4 st prov, påbörjat en inlämningsuppgift och nästan färdigställt franska-uppsatsen vilket känns jätteskönt! :)
Kom hem från träningen för ca en timme sedan, kunde ej delta fullt ut p.g.a att jag fortfarande är förkyld efter influensan och därmed kände av min hals, men det var iallafall kul att få bolla lite grann!
Nu ska jag ta mig en dusch, käka tacos och sedan blir det myskväll hemma med mamma och pappa. När man har så fullt upp under vardagarna är det som ren lyx att kunna vara hemma och bara chilla! ♥

Kommentarer
Postat av: Annie Bergström (fotoblogg)

bloglovin byte? :)

2011-02-12 | 12:58:38
URL: http://annieskamera.blogg.se/
Postat av: Cajsa - fotoblogg

Härlig bild! :D

2011-02-12 | 14:50:22
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0