7:e Februari 2011

Datum: 2011-02-07 | Tid: 12:00:20

Canon EOS 1000D @ Kitobjektiv 18-55mm
Godmorgon!
Jag vaknade för två timmar sedan ungefär, mamma vägrade låta mig gå till skolan idag så jag fick snällt stanna hemma. Det är skönt att vara hemma, men samtidigt jobbigt eftersom jag ligger efter med tre prov som jag egentligen skulle ha gjort idag...
Hm, då har jag tid att plugga iallafall, för det har jag inte riktigt orkat göra när jag varit sjuk! Måste förutom engelska och HK plugga matte samt skriva en uppsats i franska... Så jag lär spendera större delen av dagen över mina läxböcker. Men jag ska hinna med att blogga så gott det går, hörs under dagen!

Förlåt för att min blogg är så otroligt tråkig för tillfället, hatar själv att läsa såna här bloggar. Det ska bli ändring
lovar jag, en ny design kommer bl a upp under de närmsta dagarna!

Kommentarer
Postat av: Lizette ~ foto

Fint!

2011-02-07 | 12:59:10
URL: http://lizettesfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0