Studs studs

Datum: 2011-12-06 | Tid: 22:49:26

Bjussar på lite brusiga bilder från dagens träning med småkidsen. För er som inte visste det tränar jag alltså ett basketlag, ett härligt gäng energiska brudar! Går hem utmattad (förmodligen mer utmattad än vad de blivit) efter varje träning, men glad! :)
Canon EOS 7D + Sigma 70-300 f/4
Fullt ös idag - som alltid. Lång skoldag, hem för middag och sedan direkt till träning med de små. Slängde i mig ytterligare käk i hallen, och efter det tog jag bussen in till stan för att plåta LF basket. Kom hem halv tio och sedan dess har jag legat i min säng och gråtit av utmattning. Haha, inte riktigt, men nästan.
Dags att sova och ladda upp för imorgon, repetitioner för en julkonsert och basketmatch står på schemat!

Kommentarer
Postat av: Moa

Tjänar du pengar på att vara deras tränare? :D

2011-12-07 | 16:21:30
URL: http://mthorneus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0