Party all night

Datum: 2011-12-04 | Tid: 01:21:42

Har hittills haft en superbra helg, därav dålig uppdatering. Efter att vi slutade skolan i fredags stannade jag och ett par kompisar kvar i sporthallen och lirade volleyboll. Apkul var det. Kvällen var sedan jäkligt chill med pizza och en massa mys hemma. Somnade dock på tok för sent så det var tungt att stiga upp när klockan ringde kl 6 imorse... Haha.
Har under dagen varit till Skellefteå och lirat match. Kom hem 12 timmar senare, slängde i mig middag och sedan drog jag ut med kompisar. Kom hem först nu och ja, sömnbristen börjar göra sig påmind... Så jag ska sussa nu, lovar bättre bloggning här framöver ♥

Kommentarer
Postat av: klara

Ååhåå min hemstad! Hur gick matchen? :)

2011-12-04 | 08:04:20
URL: http://klarahe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0