Johannas födelsedagsfest

Datum: 2011-08-28 | Tid: 18:54:14

Helgen har varit himlans fin bortsett från att jag dragit på mig en förkylning... Igen. Men det har å andra sidan nästan varit skönt, har bara legat inne och chillat, lyssnat på musik, läst böcker och redigerat bilder. Och så förstås, underhållit (trots sjukdomar) på Johannas födelsedagskalas!
Jag ordnade femkamp och musiklekar som verkade bli väldigt uppskattade. På kvällen var vi även ute i skogen och körde kurragömma med dunk i totalt mörker! Fick nästan lite nostalgikänslor från när jag själv var yngre då, klassresan till Ammarnäs bland annat ♥ Men sen fick jag feber och då var det inte lika kul längre...

Kommentarer
Postat av: Adina & islandshästen Funi

ÅÅÅÅHH! Kurragömma med dunk! Sen måste man ha en ficklampa också! :D

2011-08-29 | 16:38:25
URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/
Postat av: Alva

Hälsa din syster att jag älskar hennes hår! Så himla fint. :D

2011-09-03 | 00:22:22
URL: http://justlikeromeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0