Check this out

Datum: 2011-08-31 | Tid: 22:07:16

De små, irriterande borden som jag ändå aldrig använde är nu borta, istället är en stor, grön, matta och en saccosäck ditplacerade. Ser kanske något konstigt och tomt ut men är gudooomligt skönt eftersom jag har så mycket mer yta att utnyttja, älskar att vara på mitt rum nu ♥ Här ser ni hur det såg ut förut.
Förövrigt kom jag precis hem efter en lång dag. Efter skolan hängde jag ett tag med Malin och Sara, vi köpte pizza, Ben & Jerrys och kollade på en film. Sedan drog jag och min far iväg mot Willy's för att inventera med basketlaget, och där har jag varit fram tills nu. Min kropp skriker efter sömn men jag har dessvärre en del skolarbete att ta itu med innan läggdags...

Kommentarer
Postat av: Linääää

sv; jag går något som heter Musik & Media! :DD

2011-09-01 | 11:05:58
URL: http://minradio.blogg.se/
Postat av: HHANNAA - Foto/Mode/Vardag

så härlig blogg du har!

och designen är grymt fin:)

2011-09-01 | 15:48:18
URL: http://hhannaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0