Black Balloon

Datum: 2011-08-17 | Tid: 20:19:03

Foto: Jag (Josefine Westman) | Modell: Annastina Törnlund | Styling: Malin Gustavsson
Goddag. Just nu är jag bara till halvt medvetande, är fruktansvärt trött. Sov över hos Sara inatt tillsammans med Malin, men att sova var väl att överdriva... Har lite bilder så jag visar de senare samt berättar vad vi gjorde!
Först och främst ska jag dock ta mig upp ur sängen och börja packa... Imorgon drar jag nämligen till fjällen och spenderar de sista sommarlovsdagarna där. Älskar att vara där, det är helt underbart fint där uppe. Extra tumme upp till att vi ska göra ett helikopterlyft och vandra på lördag. Kommer bli väldigt nice att fota, så vänta er mycket bilder! Men nu ska jag sätta igång, hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0