09 08 2011

Datum: 2011-08-09 | Tid: 18:28:05

Det är underbart vara-sjuk-väder ute just nu, regnigt och jävligt. Vilket passar bra eftersom jag är sjuk och jävlig. De senaste dagarna har jag bara legat hemma och kollat på One Tree Hill, vilket i och för sig har varit väldigt chill. Men det suger samtidigt eftersom det är de sista sommarlovsveckorna nu...
Ikväll ska jag iallafall inte vara sjuk har jag bestämt, för jag MÅSTE ut ur huset innan jag blir galen. Blir att möta upp några sjukt sköna brudar som jag gillar väldans mycket! Fyller förresten år om 20 dagar, tjoho.
Spanien ♥

Kommentarer
Postat av: Evelina

Fin bild! :)



Krya på dig! ;)

2011-08-09 | 19:13:35
URL: http://fotografos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0