10 april 2011

Datum: 2011-04-10 | Tid: 19:15:11

Utmattad var ordet! Först fotografering under större delen av dagen och nu på kvällen har jag delat ut ännu mer reklam. Är trött nu så ikväll ska jag bara ta det lugnt, redigera bilderna jag fotade idag och äta godis, hehe...
Fotograferingen blev förövrigt lyckad, Malin var väldigt duktig som modell! Vi åkte ut till Hägnan (ett friluftsmuséeum några mil utanför stan) och fotade i fina miljöer. Vi körde på två olika "stilar", en lite mer soft och en tuffare.
Det började dock inte så bra då min kamera totalvägrade, vet inte vad som var felet men det gick inte att göra några inställningar! Men efter att ha svurit i ett par minuter, stängt av den ett antal gånger och svurit lite till så gick den igång. Och tur var väl det, annars hade det inte blivit någon fotografering. Resultat från den kanske kommer upp redan ikväll, håll utkik! :)

Kommentarer
Postat av: Adina

Härligt! Bilderna var asnajs! Vad använder du för program när du redigerar? Jag har laddat hem lightroom - vilket gillas enormt men nu är snart mina gratisdagar över.. :(

2011-04-10 | 23:32:47
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0