Red red red lips

Datum: 2011-04-08 | Tid: 21:47:19


Canon EOS 1000D @ Canon EF 50mm f.1,8
1/100s   f.1,8   ISO 200
Hej hopp! Har inte hunnit skriva på ett par dagar, haft fullt upp med min prao (som förövrigt är totalt awesome) och tillfriskna från min förkylning + att jag inte haft några bilder att bjussa på. Men idag fotade jag lite självporträtt efter att jag sett till Annastinas katt som jag passar medan hon är i London (FUSKIS) så nu har jag iallafall någon anledning att blogga! ;)
Idag fick jag fotografera Evelina i studion, det var riktigt kul fast allt var såklart väldigt nytt! Vi körde på siluett-bilder, jag har inte hunnit kolla igenom dem men förhoppningsvis blev de bra :) De bilderna + de som hon tog på mig för några dagar sedan kan jag förhoppningsvis lägga upp på bloggen snart, de ska bara redigeras och så först :) Skriv förövrigt gärna vad ni tycker om bilderna här ovan, redigerade dem i en lite blåare ton och tyckte det blev rätt bra till de röda läpparna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men DÖÖÖ vad snygg du är! passar bra i röda läppar gör du också D:

2011-04-09 | 08:55:51
Postat av: Matilda

Snygga bilder =)

2011-04-09 | 22:11:52
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0