Shopping

Datum: 2010-09-05 | Tid: 19:50:49

2 par ballerinaskor från Din Sko, bikini-överdel från Lindex, pilotbrillor från Bikbok.
Nu kanske ni undrar varför jag shoppat så somriga saker trots att sommaren är slut...? Jo, jag far nämligen utomlands om en vecka!!!
Gud så underbart det ska bli säger jag bara! 10 dagar i härliga Spanien och Barcelona ♥
Resan har varit planerad i nästan ett år men jag har inte nämnt den särskilt mycket i bloggen. Det är som att jag inte riktigt insett att jag faktiskt ska utomlands... Under tiden vi är borta är mormor och morfar hemma hos oss och tar hand om hunden och katten. Jag kommer sakna dem jättemycket!
(syftade alltså på djuren där, hehe)
Taggar som sjutton, det kommer bli grymt!

Kommentarer
Postat av: olivia-drömmen mot att bli fotograf

gillar din blogg, riktigt bra! :D

2010-09-05 | 20:08:18
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: F R I D A

Får man följa med? ;)

2010-09-05 | 21:15:40
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0