Mycket på G

Datum: 2010-09-24 | Tid: 20:43:15

Tjabba! Hur har ni det denna kyliga (åtminstone i Luleå) kväll? Min är finemang bortsett från min irriterande nackspärr som inte riktigt vill ge med sig... Har iallafall ätit en supergod middag bestående utav tacos och nu sitter jag framför datorn och arbetar lite.
Har precis som rubriken tyder mycket på G just nu, flera fotojobb vilket är hur kul som helst!
Imorgon ska jag fota min kompis Sanna och hennes syster, och sedan ska jag hjälpa en kvinna som min mamma känner med hennes bröllopsfilm som jag ska redigera. Inte riktigt vad jag brukar syssla med så det blir lite utav en utmaning, men kul iallafall!
Sedan har jag ju SveciaTravels samt lite annat smått och gott! :)
Så nu har jag inte tid att blogga mer, utan ska arbeta vidare. Imorgon får ni lite resebilder! :)

Kommentarer
Postat av: a

Vilken fin blogg du har tjejen!!

2010-09-25 | 12:29:56
URL: http://larssonalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0