Mot Spaaaaanien!

Datum: 2010-09-10 | Tid: 13:49:11

Nu mina kära vänner, beger jag mig ut på äventyr!
Om ett par timmar sitter jag på flyget ner till Stockholm där vi mellanlandar under natten, och på morgonen drar jag iväg mot betydligt varmare breddgrader!
Snälla, sluta inte läsa/följa min blogg bara för att uppdateringen är lite sämre (min kära kompis Malin är så snäll och gästbloggar!) för då missar ni ju alla härliga semesterbilder som jag har att bjussa på när jag kommer hem!! Tills vidare är jag säker på att Malin gör ett superbra jobb som inhoppare, läs även hennes blogg HÄR!
Vi hörs, ta hand om er ♥
P.S Jag kommer (självklart) inte kunna svara på kommentarer, så ta inte illa upp om din kommentar inte blir
besvarad! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ha så himla kul:)<3

2010-09-12 | 02:02:24
URL: http://fotoliisa.blogg.se/
Postat av: Petra

Hoppas att du har det riktigt bra i Spanien! :)

2010-09-14 | 08:23:21
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0