Hemma idag

Datum: 2010-09-09 | Tid: 14:36:31

Idag var jag hemma från skolan, vi hade friidrott hela dagen och eftersom jag ändå inte kan delta p.g.a min förkylning så bestämde jag mig för att stanna hemma och vila. Har fått iallafall fått en hel del skolarbete gjort, vilket är jätteskönt!
Nu ska jag bara ta det lugnt, och lite senare under eftermiddagen ska jag kanske ut och fota om jag orkar.
Ikväll kommer jag uppdatera lite mer, men ni får ha förståelse. Jag har fullt upp just nu, är sjuk, har ett fotojobb att sköta, läxor samt ska utomlands snart. Har inte riktigt tid att blogga då! :)
Men efter Spanien, ja då jäklar! Jag kommer ha så otroligt mycket bilder att visa er!! (Jag har t.o.m införskaffat två nya minneskort, hehe...) Det blir kompenseringen för lite dålig bloggning nu ;)

Kommentarer
Postat av: F R I D A

Ser fram emot fina bilder efter din resa :)

2010-09-09 | 15:06:56
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Få se nu.... "jag har t.om. införskaffat..." Mjaaaeeeääää... PAPPA införskaffade!!!

2010-09-09 | 16:07:59
Postat av: Petra

Många som är sjuka nu, men själv har jag klarat mig undan. :) Hoppas att din förkylning vill släppa snart!!

2010-09-09 | 19:29:30
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0