BBD

Datum: 2010-09-17 | Tid: 18:43:55

Hejhej, Malin här! Har inte hållit igång så mycket på Josefines blogg som jag velat, men för det första vet jag inte vad jag ska skriva om, och för det andra, så har jag inte haft så jättemycket tid.
Nu kommer det fortsätta stå tomt här i helgen eftersom då är det BBD (BasketBollens Dagar), så jag kommer spendera hela helgen där!
Men Josefine kommer ju tillbaka på Onsdag, tror jag det var! :)
Saknar henne så mycket, min galna men dock så underbara vän! ♥

Efter BBD för två år sen tror jag. Jag fick en spricka i handleden och Josefine stukade ena handen och ena foten i samma match. Lyckliga är vi ändå!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Älskar verkligen din design och din header! :D



Följas via bloglovin? :)

2010-09-19 | 15:43:26
URL: http://yoshnacool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0