Myskväll med Pretty Woman

Datum: 2010-10-16 | Tid: 21:34:49


Tjenare sötnosar! Hur är eran lördagskväll? Min är jättemysig, jag och syrran är hemma själva så vi har bunkrat upp med läsk, godis, chips och dipp. Vi har redan kollat på en film och nu ligger vi och slötittar på Pretty Woman!
Jag mår faktiskt bättre idag! På morgonen var utslagen ungefär desamma, men efter att vi farit till jouren och fått ny medicin känns det lite lugnare och klådan är inte så fruktansvärt enerverande. Skönt!
Sedan kom supersöta Annastina förbi tidigare under kvällen och lämnade en ''krya-på-dig-tidning'' till mig, tusen tack! Den ska jag bläddra när filmen är slut! :)
Ha en fin kväll allihopa, så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder :D

2010-10-17 | 11:08:55
URL: http://byjohannas.blogg.se/
Postat av: Tina

härlig bild! :D

2010-10-17 | 11:35:56
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0