Halloween (?)

Datum: 2010-10-30 | Tid: 21:30:00


Hej och hå vilken bra bild, men jag var bara tvungen att visa upp vår läckra efterrätt ;)
Har egentligen inte riktigt koll på vilken dag Halloween är, idag, imorgon eller hela helgen? Skit samma, här äts det iallafall spöktårta och min lillasyster och kusin springer runt utklädda som häxor. De är riktigt söta häxor vill jag lova, haha! I skrivande stund bryter de sig in i mitt rum för de vill att jag ska spela spel med dem, så jag avrundar det här inlägget med att hälsa alla en grym lördags(halloween?)kväll!

Kommentarer
Postat av: tilde

det är i morgon, men ingen här i sverige fattar det

2010-10-30 | 23:12:58
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: Matilda&Vicky

Hm så gott xD

Älskar halloween =D

2010-10-31 | 09:07:31
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Sara

Receptet för din fina tårta? Vi har spökkalas på söndag (min 5 åring).

2010-11-05 | 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0