FOTOGRAFERING!

Datum: 2010-10-23 | Tid: 10:22:45

Nu taggar jag till tusen, det blir en fotografering med grymma Annastina idag! Vi två ska tillsammans med Malin skapa magi idag ;) Jag vet inte riktigt vad temat kommer bli men vi har snackat ihop oss lite grann och jag har på känn att det kommer bli skitbra bilder!
I headern ser ni mina favoritbilder från tidigare fotosessioner vi haft tillsammans, och idag ska vi försöka överträffa det!
Det kommer ett tidsinställt inlägg under dagen (älskar att de lagt till den funktionen) så vi hörs!
Haha, två random bilder jag hittade på oss två från i somras.
Vettefan vad vi gör på den högra bilden, vi är alltid lika knasiga. ♥

Kommentarer
Postat av: annastina

haha,söta bilder! Jag blev jätte nöjd med dagen! :D<3

2010-10-23 | 17:05:17
URL: http://annastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0