Före - efter | Alicia Silverstone

Datum: 2010-10-31 | Tid: 09:59:54

Under morgonen har jag suttit och pysslat lite i Photoshop, försökt lära mig lite olika trixs och knep, och sedan gjorde jag en ''före-och-efter-bild'' på Alicia Silverstone... Här har ni resultatet!

Det är ju helt klart en överredigerad bild men det är för att jag har provat en massa olika verktyg, men jag tycker ändå att resultatet inte ser alltför oäkta ut och att hon fått en rejäl uppfräschning!
Jag har i stora drag:
• Fräschat upp hyn, tagit bort blemmor, acne, mörka ringar m.m
• Gjort håret fylligare och gett det en chockladbrun färg
• Redigerat munnen
• Ändrat intensitet och kontrast samt lagt på extra skärpa på ögonen
Nu en fråga till er: Vet ni om det finns något gratisprogram att ladda ner så att man kan filma medan man redigerar? Alltså ett program som filmar det man gör på datorskärmen? Då hade jag ju kunnat göra lite tutorials och annat kul till er! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vet tyvärr inget ''filmprogram'', hade också velat ha det =/

du är sjukt duktig på att redigera i alla fall! =)

2010-10-31 | 16:30:57
Postat av: Anonym

Finns ett som heter ScreenFlow: http://www.apple.com/downloads/macosx/video/screenflow.html

Här ett annat: http://www.ambrosias...ties/snapzprox/

Hälsningar Farzan... ;)

2010-11-01 | 08:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0