Tjejkväll hos Sara

Datum: 2010-11-06 | Tid: 17:03:57

Gårdagskvällen/natten/morgonen/dagen har varit jävligt bra!
Annastina kunde tyvärr inte komma men vi hade det himla trevligt ändå. Vi satt och pratade timmar i sträck, såg två väldigt bra filmer och hade en nattlig promenad där vi välkomnade snön som kom!
Vi slocknade någon gång efter fyra inatt så jag är ganska trött idag, ska slänga mig och vila på soffan ett tag innan jag möter upp tjejerna för ännu en grym kväll!

Lite bilder från det senaste dygnet, de flesta har proffsfotografen Malin tagit ;)


Kommentarer
Postat av: Erica-fotoblogg

HEJ! jag har nu skaffat en ny blogg och undrar om vi kan följa varandra via bloglovin? :)



om du inte är intresserad så kan kan du bara ignorera den här kommentaren.

2010-11-06 | 18:57:47
URL: http://ericassss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0