Kvällshäng med Annastina

Datum: 2010-11-20 | Tid: 18:47:33

Just nu går Harry Potter och de vises sten på kanal 5, tror ni jag sitter och tittar? Svar: Ja.
Jag förstår inte vad som hänt men jag har gått och kärat ner mig totalt i Harry Potter! Tidigare har jag ju läst böckerna och under veckan som gått plöjde jag mig igenom alla filmerna. Så det är väl inte så konstigt att jag bara har det i mitt huvud för tillfället! Att Ron Weasley är helt underbar gör ju sedan inte saken sämre, haha...
Jag, Annastina och Malin var på bio och såg del ett av den sjunde filmen igårkväll, och den var helt amazing ska jag säga! Den var väldigt annorlunda jämfört med de andra filmerna, både på ett bra och dåligt sätt...
Jag ska väl inte avslöja för mycket för er som inte sett den, men det var tyvärr liiite av en besvikelse att Hogwarts inte var med särskilt mycket i bilden, inte heller kvastar och annat som är sådär extremt typiskt för Potter-filmerna. (vet att det inte är så i boken heller, men ändå) Strunt samma, nog om det nu!
Ikväll ska jag vara med Annastina, det blir bara chill med tjejsnack o.s.v. - kommer bli supermys!
Vi hörs imorgon, förlåt mig för ett jättelångt inlägg med jättemycket Potter-snack! ♥
Igår på bion, Annastinas bild. Och ja, det var himla tjusigt från min sida.

Kommentarer
Postat av: Foton av Emma

Måste se den filmen!!:D

2010-11-20 | 21:52:32
URL: http://fotonavemma.blogg.se/
Postat av: tilde

du förstår inte vilka FIMNERPOFMLD:MGEPNGEIPDSÖ-attacker jag får när folk bloggar om harry potter :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd

2010-11-20 | 23:17:45
URL: http://unicornia.blogg.se/
Postat av: Adina

SV: Tack Jossan!

2010-11-21 | 12:34:49
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0