Idag har jag...

Datum: 2010-11-15 | Tid: 16:54:23

Taa-daaa! Titta vad jag har lyckats med under eftermiddagen! Jag är riktigt stolt faktiskt, jag har rensat ur, torkat rent, sorterat och lagt tillbaka - så snyggt och prydligt. Mamma inhandlade två stycken nya plastbackar som jag lagt mina tröjor i (som ni ser har jag i övrigt brist på garderobshyllor m.m...) och en hel del kläder har åkt i sopkorgen! Eller nej, jag har faktiskt inte kastat dem utan skänkt till välgörenhet! Jajjemän, två påsar fullproppade med kläder åker snart till Röda Korset. Då har man gjort en god gärning också, hur bra!? :D
Snart blir det träning, för min del gym och träna kondition. Ipoden är laddad och jag är jäkligt taggad!

Kommentarer
Postat av: Adina

du råkar inte ge bort en snygg kofta? :) jag är nämligen på jakt efter tjocktröjor / cardigans men hittar ALDRIG någonting i butikerna. Jag brukar köpa strl. 36-38

2010-11-16 | 21:47:29
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0