Harry Potter och Fenixorden

Datum: 2010-11-18 | Tid: 19:54:02

Förlåt, jag hade egentligen planerat en massa bra bloggning idag men planerna spräcktes när jag och Malin bestämde oss för att kolla på Harry Potter och Fenixorden(jag hann ju inte se alla filmer under maratonet)
Efter det snackade vi, åt mina goda muffins och chillade på!
Nu har jag käkat middag, pluggat lite matte och ska strax bänka mig framför Robinson - så tyvärr, inga fler inlägg idag. Ska försöka göra bloggen lite roligare till helgen iallafall, har varken träningar eller matcher så jag kommer kunna uppdatera rätt bra! Ska förövrigt julpynta och kolla på Harry Potter och Dödsrekilerna del 1 då, (mycket Harry Potter, haha) så det ser ut som en riktigt bra helg! Då avslutas även tävlingen, glöm inte bort!!!
Vi hörs, ha de bäst ♥

Kommentarer
Postat av: josefine - foto & allt möjligt

svar ; så braa ! :D vad gör du just nu då ? :D

2010-11-18 | 20:17:14
URL: http://josefineolssons.blogg.se/
Postat av: filip

Har lagt upp en ny session på bloggen, du får gärna gå in och lyssna, och kommentera vad du tycker! =)

2010-11-20 | 10:38:04
URL: http://fillson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0