Fotat Sanna och Malin!

Datum: 2010-11-04 | Tid: 17:04:09

Idag har jag fotat Sanna och Malin, de ville ha lite bilder till deras nya, gemensamma blogg! Det var jättekul att fota dem och jag tycker att vi fick många fina bilder, hoppas att ni också är nöjda med dem tjejer! :)
Har gjort en video på hur jag redigerar mina porträttfoton nu, den blev väl inte världsbäst men det får gå för att vara första försöket! Ides inte göra om den men jag tycker faktiskt ändå att den blev helt okej. Älskar att ljudupptaget är så pass bra, hoppas att kvallan håller i sig på Youtube bara...!
Videon kommer upp någon gång under kvällen, så håll utkik! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

SV: jo då allt är super =)

Hur är allt med dig??

2010-11-04 | 17:17:38
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0