Due Date

Datum: 2010-11-07 | Tid: 10:21:50

Nu är biljetter bokade till hela familjen, vi ska se filmen Due Date. Mamma hade läst en recention om den i tidningen och tyckte att den verkade bra + att Annastina hade gått och sett den för någon dag sedan och tyckte den var riktigt kul.
Nu ska jag göra mig iordning för om en timme ska jag jobba med basketen. Det kommer nog inte bli jätteroligt men skönt när det är gjort iallafall! Ikväll kommer lite bilder från gårdagskvällen som förövrigt var grymt kul, vi for bl a och bowlade. Tack mina fina vänner för en kanonkväll, ni är bäst! ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda&Vicky

Du får säga sen om den var bra =D

2010-11-07 | 13:58:48
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0